Інтерв’ю з Джиною Гарді («McQueens Flowers») для AIR, megapolis і Airport magazines

Букет квітів давно перетворився з ефектного знаку уваги на об’єкт мистецтва. З 1991 року флористична компанія «McQueens Flowers» дизайнує незабутні композиції, які ідеально пасують до будь-якої нагоди й будь-якого простору. Її дивовижна історія почалася з простої, але стильної крамниці в Лондоні. Сьогодні це один із найбільш шанованих у світі брендів квіткового дизайну, уособлення якості й елегантності.

Компанія має творчі майстерні та школи в Лондоні, Нью-Йорку, Сеулі й інших мегаполісах. З 1995-го її інсталяції прикрашають оскарівську афтепаті — легендарну вечірку журналу «Vanity Fair» і розкішний готель «Claridge’s».

А нещодавно «McQueens Flowers» повідомила про початок співпраці з елітними універмагами «John Lewis & Partners». Вона представлятиме свої творіння та послуги клієнтам флагманського магазину мережі на Оксфорд-стріт. Ми поспілкувалися з Джиною Гарді, яка очолює івент-відділ бренду, щоби з перших вуст дізнатися про таємниці чуттєвого флористичного світу.

2021-го «McQueens Flowers» виповнюється 30 років. Озираючись на захопливу історію, який дизайн компанії можете назвати найбільш знаковим?

Перш за все я згадала б про оформлення сумнозвісної вечірки «Vanity Fair», на яку принцеса Діана прийшла в знаменитій чорній «сукні помсти» Christina Stambolian. Ми долучилися до роботи останньої миті, після того, як інший флорист відмовився. Це стало початком довгої співпраці з журналом — відтоді дизайнуємо всі афтерпаті «Оскара».

Яким має бути квітковий дизайн простору для святкування гучного дня народження?

Квіти на вашому дні народження мають бути відбиттям вас самих. Подумайте, на чому хочете зробити акцент: на нещодавньому досягненні, подорожі або ключовій рисі, за якою друзі знають вас. Використайте це для натхнення. Наприклад, якщо у вашому фірмовому образі завжди присутня червона помада, наповніть кімнату яскравим червоним цвітінням. Якщо недавно відвідували Японію, відтворіть її квітучі вишні. Завдяки цьому все навколо буде наче просочене вашою особистістю. Кожен гість запам’ятає таку подію.

«MCQUEENS FLOWERS» СТАЛА ПЕРШОЮ ФЛОРИСТИЧНОЮ КОМПАНІЄЮ, ЯКА ЗДОБУЛА НАГОРОДУ «POSITIVE LUXURY BUTTERFLY MARK» ЗА ВНЕСОК У РОЗВИТОК СТАЛОГО БІЗНЕСУ

Як формувався стиль «McQueens Flowers»? Що відрізняє його від інших флористичних брендів?

Засновниця Келлі Елліс мала одну мету — створювати прості й приголомшливі квіткові композиції. Такий щирий, невибагливий підхід і використання найкращих сезонних рослин визначили позиціювання бренду.

За допомогою квітів ви розповідаєте незабутні історії. Як починаєте знайомство з клієнтом?

Перша розмова із замовниками завжди обертається навколо них. Так, якщо плануємо дизайн весілля, запитуємо щось на кшталт «Як ви познайомилися?», «Якою була найкраща поїздка, яку провели разом?», «Яке враження має справити весілля на ваших друзів і рідних?». Це дає змогу знайти спільну мову та почати малювати квітковий образ пари. Саме клієнти надихають на створення варіантів дизайнів, які потім пропонуємо їм.

Як формуєте кольорові схеми для інсталяцій?

Враховуємо безліч чинників. Насамперед, звичайно, необхідно зрозуміти, що подобається і не подобається клієнту. Потім визначитися, які кольори краще пасують до середовища, у якому встановлюватиметься інсталяція. Спираючись на цю інформацію, вибудовуємо настрій, який хочемо створити. Наприклад, і пастельний лимонно-жовтий, і темно-малиновий відтінки прекрасно
працюють у просторі. Але перший дарує відчуття невагомості й свіжості, другий —
розкоші та декадансу.

Екологічність і розумне споживання — серед найголовніших трендів флористики. Чи зможуть живі рослини в горщиках витіснити букети під час оформлення заходів?

Попри те, що популярність квітів у горщиках постійно зростає, не думаю, що щось може замінити красу зрізаних рослин. Флористам треба лише упевнитися, що їхні постачальники дотримуються норм екологічного вирощування, використовувати сезонні квіти високої якості (це гарантує їхню довговічність) і пакування, що розкладається. До речі, 2019-го «McQueens Flowers» стала першою флористичною компанією, яка здобула нагороду «Positive Luxury Butterfly Mark» за внесок у розвиток сталого бізнесу. Неймовірно пишаємося цим!

У СВІТІ, ЩО СТАЄ ДЕДАЛІ ТЕХНОЛОГІЧНИМ, ПОТРЕБА В КРАСІ ЖИВОЇ ПРИРОДИ ТІЛЬКИ ЗРОСТАЄ. БА БІЛЬШЕ, ПОЄДНАННЯ ІМЕРСИВНИХ ШОУ ТА КВІТКОВИХ ІНСТАЛЯЦІЙ ЗАБЕЗПЕЧУЄ МАКСИМАЛЬНИЙ ЕФЕКТ


Інтерактивні відеопроєкції — конкуренти квіткового дизайну?

У світі, що стає дедалі технологічним, потреба в красі живої природи тільки зростає. Ба більше, ці сфери доповнюють одна одну: поєднання імерсивних шоу та квіткових інсталяцій забезпечує максимальний ефект.

Розкажіть про нові флористичні тренди.

Минулого року багато соціальних подій були скасовані. Прогнозуємо, що майбутні тенденції будуть барвистими. Композиції буятимуть грайливими формами та текстурами. Інновацій буде більше, ніж будь-коли.

Які квіти не варто поєднувати в одній композиції?

Створюючи букет, потрібно поміркувати: як ці квіти виглядатимуть у вазі? Рослини із м’якими стеблами (наприклад нарциси й гіацинти) виділяють сік, що може швидко вбити «сусідів». Я не використовувала б їх у композиції з іншими. Тюльпани ростуть навіть після зрізання. Тому варто зважати й на довговічність квітів, поєднувати подібні за цим критерієм.

Чорноока анемона, увінчана тонкими пелюстками, безумовно, один із найзаповітніших сортів для холодної пори року.

Чим вас вабить зимовий сезон?

Коли доба осінньої щедрості добігає кінця, приходить новий сезон, що спалахує металевими акцентами та святковими мерехтливими дрібницями. І хоча зимова квіткова колекція скромніша, її більше цінують. Погляньте на вишукані стебла морозника, гігантських анемон і найніжніших ранункулюсів — це абсолютні синоніми зими. Чорноока анемона, увінчана тонкими пелюстками, безумовно, один із найзаповітніших сортів для холодної пори року. Обожнюємо її за палітру дивовижних коштовних каменів — глибоких чорнильних, розкішних червоних, насичених рожевих і блакитних квітів. Амемона символізує вірність і щирість, тому ідеально пасує до зимових весільних букетів.

Наш улюблений морозник, який називають «Різдвом» або «Зимовою трояндою», розквітає, коли інші рослини переважно занурені в глибоку сплячку. У нього напрочуд багатий спектр кольорів земляних відтінків — від найхолодніших білих до пікантних зелених, ніжних лілових і таємничих темно-бордових. Захоплюємося його грайливими голівками, що кивають, дорогоцінними пелюстками, часто вкритими безліччю радісних веснянок.

Життя зрізаних квітів швидкоплинне. Проте досить приділити морознику трохи додаткової уваги — будете насолоджуватися його красою довше, ніж зазвичай. Зів’ялі квітки можна реанімувати. Відріжте кінці рослини й опустіть на кілька секунд в окріп. Далі обережно обгорніть паперовим конусом і помістіть на ніч у прохолодну воду. Наступного ранку отримаєте винагороду — розкішний букет.

Текст: Юлія Козда

Для: AIR, MEGAPOLIS, AIRPORT magazines

Фото: з архіву «McQueens Flowers»