Personality: ЛЕОНІД МАРТИНЧИК для PrimaVera beauty book

 

ЛЕОНІД МАРТИНЧИК,

блогер, телеведучий, спікер

 

ІНТЕРВ’Ю: ЮЛІЯ КОЗДА

ФОТО: ЛЕНА ДЯКІВ

ДЛЯ: PRIMAVERA BEAUTY BOOK ART ISSUE

«Мені дуже важливо добре знати і відчувати творця бренду»

 

Якщо ми малюємо в голові образ України найчастіше це жіноча постать. А як щодо портрета сучасного українця? Щасливого, обізнаного, спраглого до пізнання нового, стильного, поважаючого традиції країни… Все це можна віднести до найвідомішого блогера України —  Леоніда Мартинчика.

Слухаючи в сторіз його мелодійний голос чи то про добірку літератури, чи про театральну постановку або капсульну колекцію, розумієш, що це стовідсоткове влучання. Йому хочеться вірити. Його хочеться слухати. Леонід точно знає, з чого складається ідеальний гардероб сучасного чоловіка, він обожнює рафінований шик і не шукає спеціальних причин, щоб надіти вишиванку, він закоханий в Париж, але його серце назавжди залишилося в італійських скверах, він з трепетом формує кожен свій воркшоп, а найголовнішим в його житті завжди будуть сім’я, любов і щастя.

 

Ваші елегантність, галантність і аристократичність беззастережно обеззброюють з першого погляду. Ваша мрія глобальна: дослідити психологію жінок через призму зовнішності. Чи вдалося хоча б на дещицю наблизитися до її здійснення?

Я постійно працюю над цим, але тема настільки складна, що на це підуть роки, і думаю, це стосується не лише жінок. В принципі,психологія стилю — це крута тема, яку мені хочеться спочатку повністю зрозуміти самому, щоб потім передати це вам усім.

 

Ральф Лорен неодноразово говорив, що мода це не про лейбли. І не про бренди. Це про щось іще, що відбувається всередині нас. Ваше ставлення до «брендоманії» негативне. На що ви в першу чергу звертаєте увагу при виборі одягу? І що особисто ви вкладаєте в поняття «мода»?

На якість, на крій, на склад тканини і на те, як це співвідноситься з моїм індивідуальним стилем. Якщо попасти в десятку, у саме твою річ — то абсолютно неважливо, скільки вона коштує і яка бірка позаду. Часто брендові речі просто дуже якісні, саме тому я обираю речі певного бренду. Мода — це потяг, за яким неможливо встигнути. Важливо знайти свій індивідуальний стиль та вдосконалювати його за допомогою модних штучок.

 

Нещодавно ви вперше відкрили для себе Париж. Наскільки вас вразила світова столиця моди? Які епітети більш точно зможуть описати це місто?

Вразило все! Я виріс в дуже старовинному австрійському домі у нашій комунальній квартирі, де жила бабуся. Там були старовинні вимикачі, рукомийники у вигляді мушлі, вікно у ванній, високі стелі та ліпнина на стінах, паркет з 6 порід дерев. У Парижі ми жили в дуже схожому домі, і я ніби знову потрапив у дитинство. Все навколо нагадувало лише найкраще з тих часів. Париж — вишуканий, різкий, насичений, смачний і дуже стильний. Не бачу там багато моди, бачу індивідуальний стиль, який насичений новизною та красою.

 

Під час цієї поїздки ви перейнялися творчістю і великою спадщиною Іва Сен-Лорана. Ви зізнавалися, що ваше ставлення до маестро змінилося саме після візиту в музей на авеню Марсо. Чому ви переглянули свої погляди і що саме вас особливо привернуло до уваги?

Мені дуже важливо добре знати і відчувати творця бренду. Через ті книги і фільмі, які я бачив і читав, я не міг відчути і зрозуміти його. Переступивши поріг його майстерні, кабінету, торкнувшись колекцій і головне — відчувши його енергетику, я відчув й усю велич і глибину таланту Іва.

«Мій стиль життя полягає в пошуку краси та бажанні попри все зберегти свою, як зовнішню, так і внутрішню»

Ви самі малюєте ескізи. Що це: костюми, сукні, класика, авангард? Чи бачите ви в цій віддушинi розвиток чогось більшого?

Наразі не бачу, але мені завжди дуже подобались жіночі костюми. Можливо, колись я щось придумаю, але не думаю, що в одязі можна ще щось вигадати. А мені завжди дуже хочеться щось творити, щось нове, унікальне і цікаве.

 

Показ якого світового дизайнера ви нізащо не пропустили б і чому саме його?

Думаю, що це Валентино, Елі Сааб та, звісно що, Діор. Мені дуже подобається, як саме ці бренди перетворюють жінку на квітку, як додають їй грації та вишуканості.

 

 

Не можна випустити з уваги вашу пораду нічого не купувати під час сезонів знижок. Як не спокуситися і обійти стороною такі бажані вивіски?

Треба завжди чітко знати, що тобі треба, і в тому числі — чітко знати свої слабкості. Це стосується всіх аспектів життя. Коли ти чітко знаєш, що ти будеш їсти, і навіть — що із забороненого будеш їсти теж. Шопінг — це те саме: ти повинен чітко знати усе тобі дозволене і заборонене і купувати тільки це, а з ціною вже як повезе. «Усе мені можна, але не все може мною володіти».

 

Ваша місія навчити людей виглядати такими, якими вони є насправді. Тут зерно криється в прийнятті себе і у внутрішній гармонії?

Так, це про прийняття себе. Я до кінця не можу прийняти себе і всі грані своєї особистості. Вчусь і шукаю дорогу до себе щодня. От і ділюсь з вами цими пошуками і напрямками.

«Я вчусь і шукаю дорогу до себе щодня»

А чи часто вам доводилося стикатися з облудою? Як реагуєте на лицемірство?

Постійно. Реагую нормально, бо ми всі нещасні однаково. Я просто бачу це і не реагую, Поки це не стосується мене. Коли це мене вже конкретно зачіпає, то я дуже чітко для себе розумію, що ця людина для мене стала прозорою.

 

Для компанії зараз створення кращого в світі продукту не єдина мета. Істинний інтерес лідерів думок і блогерів до їхнього дітища запорука успіху будь-якого поважаючого себе бренду. Екологічність і sustainability, традиції і цінності, прозорість і організація майданчиків для отримання вражень тут і зараз… Як ви думаєте, яким буде новий щабель у розвитку нової ери консьюмеризма?

Люди повинні зрозуміти, що найголовніше і найцінніше вони не куплять. Поки до них не дійде, що ніякі речі і гроші не заповнять чорні діри в їхніх душах — нічого не зміниться. Нова сумка, нова машина чи нова жінка на одну ніч  завжди будуть в попиті дуже нещасних людей.

 

Anti-age впевнено витісняють pro-age і slow-age, які популяризують «розумне старіння» і його грамотну профілактику. А якою б’юті-філософією прямуєте ви?

Тільки красиво старіти і не псувати планів природи. Чоловіки і жінки красиві у будь-якому віці, коли вони просто доглядають за собою. Фарбовані чоловіки в коротких шортах в 50, накачані і стягнені жінки в коротких спідницях в 50 — це смішно і дуже інфантильно.

 

На ваш погляд, де ця межа: між розумним і надмірним доглядом за собою?

Хороше питання. Догляд — це як елегантність— має бути непомітним. Тільки тоді це справжній догляд. А коли його видно — то це вже тюнінг (посміхається — прим. ред.).

 

Спортивні тренди в один голос заявляють про мобільність, мультифункціональнiсть і більшу увагу до відновлення і релаксації. Чи визначили ви для себе нові формати тренувань?

Йога — це моє спасіння. Не можу бігати і не хочу нікуди бігти. Цей тренд на марафони виник саме через бажання сучасної людини бігти і встигнути все: себто, не встиг дома чи на роботі, то на марафоні точно встигну.

 

Якому б’юті-арсеналу ви довіряєте свою шкіру в зимово-весняний період?

Вже багато років це Anne Semonin, Eisenberg та Forlle’d.

«Догляд це як елегантність має бути непомітним»

 

Чи пускаєтеся з нагоди вечірки з костюмованим дрес-кодом в авантюрну гру з перевтіленнями? З якими було б цікаво поекспериментувати?

Не дуже. Страшенно люблю класику у всьому. Голівуд 30-40 років, королівські бали та прийоми. Тому, якщо перевтілюватися — то хіба у Бонда (посміхається — прим. ред.).

 

Випадок, коли ви змогли здивувати самого себе?

Коли почав дозволяти собі відпочивати. Колись думав, що не маю на це права. До перших поганих аналізів, звісно (сміється — прим. ред.).

 

Так чи інакше, часом ми замислюємося про сенс життя і переоцінку цінностей. Охарактеризуйте зараз свій стиль життя. Чи знайшли ви свою Полярну зірку?

Які у вас красиві питання! Нехай усі журналісти питають так, як ви — глибоко і тонко. Думаю, що якщо в мене беруть такі красиві інтерв’ю — то я її знайшов. А мій стиль життя полягає в пошуку краси та бажанні попри все зберегти свою — як зовнішню, так і внутрішню.